Dags att varva ner.

 
Ja, jisses! Dagen har sprungit iväg något sanslöst fort. Jobbade 8-14 och direkt när jag slutat drog jag till willys för att storhandla. Med en full vagn och svetten längst ryggen var jag efter en 40 minuter klar. Full fart hem och packade upp. Micke och Oliwer var hos en kompis och fika så bestämde med Lina att vi skulle ut och gå. Slängde i mig en Celsius och en grön äcklig banan och sedan tog vi en Power walk på en timme. Väl hemma städade jag, tvättade och satte igång med maten. Nu har vi ätit och det var inte en minut försent då jag inte ätit sedan frukost, ja förutom den gröna bananen då.
 
Micke och Oliwer kikar nu på hockey och jag ska ta och göra dom sällskap i soffan. Micke får allt agera massör och massera min nacke som värker något grymt efter denna fartfyllda dag.
 
Föresten hade Lina med sig ett par skor till Oliwer som hon köpt i Skövde, söta Lina! <3 Passar perfekt till sommaren  :)
 
 
Må gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0