Äntligen samlade alla tre<3

 
 
Nu var det slut på påsk ledigheten. Haft en bra påsk med trevligt sällskap och alldeles för mycket mat & godis. Hela skafferiet är fullt med godis men nu är det slut mumsat! Nu blir det inget förens på lördag. Skönt med rutiner igen måste jag säga.
 
Idag var Mickes första dag på sitt nya jobb här i stan. Så nu kommer vi ha honom hemma på veckorna <3 Oliwer är gladare än gladast, pappagris som han är. Ska bli så skönt att kunna träffas varje dag, hjälpas åt, och även få egen tid, dvs träning! Så idag gav jag mig ut och sprang efter jobbet, sitter nu ny duschad och är sådär härligt öm i låren. Satt fint med lite kvällsmat nu, turkisk youghurt med mussli & granatäpple, gott! 
 
Nu hör jag Micke & Oliwer tjaffsa i badrummet, han ska göra Oliwer redo för sängen. Blir lite omställning för han nu när han är hemma och märker hur mycket man faktiskt har att göra efter jobbet ;) matlagning, tvätt, städ, bad, borsta tänder, natta osv. När man är 2,5 år så ska man gärna göra allt i slow motion, gnälla & protestera 15 gånger innan man ger med sig, så det är inte alltid lätt, det ska gudarna veta! Föresten så har han varit jätte duktig med att sluta med tutten, han gav ju bort alla och det gick bättre än förväntat!! Han har frågat efter den när han ska sova men inte varit ledsen utan kommit på själv att ja just det, dom gav jag till påskharen. Har tagit lite längre tid att somna bara, inte så konstigt, han är ju van vid att snutta på sin tutte när han ska komma till ro.
 
Ne nu ska jag pussa lite på min älskade son sedan slå mig ner i soffan och invänta Arrow!
 
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0