10/4

 
Känner rent spontant att högelidsbacken borde "kapas" på något vänster, helvete vad jag är trött på att trampa upp för denna eländiga backe. Kom nyligen hem från Lina, cyklade dit efter jobbet. Vi åt varma chiabatta med brie&salami, mums! Kikade även på mästerkock finalen och så beställde vi lite saker till Addes 30 års fest då det ska vara kändis tema. Linas idé är klockren och jag kommer nog dö av skratt när hon får på sig sin peruk. Jag själv kommer nog se lite rolig ut jag också ;P Men vad vi ska vara avslöjar jag ej :)
 
Nä, här verkar det inte bli några barn gjorda. Micke kikar fotboll så jag ska ta och borsta gaddarna och sedan krypa ner i sängen!
 
Puss & godnatt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0