Trött, mätt & belåten..

 

God afton på er! Igår satt jag vid datorn sent på kvällen och skrev ett mega långt inlägg, vad händer? Jo, "sidan kan inte visas". Har blivit så förut i bland men då har inlägget automatiskt sparats i utkast. Förbannat irriterande kan jag säga! Så idag blir det ett kort inlägg.

Jobbade 8-15 idag. efter att jag hämtat Oliwer på dagis så drog vi direkt hem och satte igång och bakade rabarber paj. Oliwer skulle självklart göra allting och det var mjöl, rabarber, smör & socker överallt. Gäller att inte ha bråttom när man bakar med honom för tid tar det :)

Kl halv sex kom mamma & pappa. Jag bjöd på färskpasta med ungsstekt pesto/fetaost lax. Super lätt och super gott! Till efterrätt blev det rabarberpaj med vaniljsås, och som vanligt åt man för mycket. Puuh!

Satt och pratade lite om resan, den är nämligen bokad nu! Sommaren som kommer åker hela familjen + faster och hennes man, kusiner & kusin barn till Kroatien! 15 juni sitter vi på flyget till Brac. En evighet dit, men kul att ha något att längta till. Kommer bli Oliwers första gång att resa utomlands :) åååh va härligt det ska bli. Och inte en krona behöver vi betala, undra när man själv ska ha råd att bjuda sina generösa föräldrar?

Tänkte lagt upp bilder på hotell & vart vi ska men min dator vill inte sammarbeta eller så är det bloggen som jävlas. Allt går segt och inget funkar, kan ju inte ens ha mellanrum mellan texten??? Nee, det blev ett grått inlägg utan några bilder. Ni missar även Oliwers bakning, väldigt sött!

Börjar bli tyst i Oliwer säng så nu ska jag tassa ut och slå ner arslet i soffan och kolla på lyxfällan. Disken ropar på mig i köket, men orkar jag? inte för fem öre!

Ha en mysig kväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0