Lillördag.

 
Sådäääär, nu har man jobbat färdigt idag! Efter jobbet tog jag & Oliwer en skön promenad, blev även ett stopp på holmens lekpark innan vi slutligen hamnade på oxen där kvällens middag skulle inhandlas. Köpte grillad kyckling, färska champinjoner & creme fraiche med tomat & basilika smak. Så det blir en smarrig kycklingröra som vi ska ha färsk pasta till. Magen kurrar ordentligt så snart ska jag börja med maten!
 
Köpte även ett par celsius drycker, dom ska tydligen va bra att dricka innan man tränar. Eller är det bara bluff tro? ni som tränar vet ni om dom här är bra? Jag har testat cola och den smaka skit!! Apelsinen var god. Nu köpte jag jordgubb/kiwi, den var dock utan kolsyra så vi får väl se om den går att dricka. Kolsyre torsk som jag är!
 
 
Ne nu vill Oliwer att jag ska vara med och leka med hans bilar så bäst att
göra han sällskap en stund innan det är dax att göra middag =)
 
Ikväll när han somnat så ska jag se på bonde söker fru såklart, haha klock rena bönder! :D
 
Ha en mysig "lill lördag" !
 
 

Kommentarer
Postat av: Catherine

Celsius ær guld;) Iaf om man bara dricker någon gång i veckan så man kænner av kicken. Det får en att prestera bættre tack vare mkt koffein, men i slutændan måste man sjælv gøra jobbet såklart :) Hælsokost i Mariestad har sjukt bra priser, 5 før 100. Prova vilda bær :)

Svar: tack för svaret catherine :) misstänkte att du kunde det här ;) kram!
malpe.blogg.se

2012-09-27 @ 12:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0