brrr...

 
Idag har det sannerligen varit tråkigt och kallt ute!
 
Morgonen startade med att den här lilla sötnosen på bilden kom upp med sin mamma på frukost. Åt färska frallor från oxen och drack kaffe :) Muums vad gott det är med nybakt bröd, skulle kunna leva på mackor!
 
 
Efter en trevlig frukost stund så var det dax att fixa i ordning mig och Oliwer till dagis & jobb. Slutade fem idag och när jag & Oliwer kommit hem så blev det ett varmt bad och sen gjorde vi scones och smoothie till kvällsmat =) Haft en riktigt mysig kväll med godingen min, kommer ihåg när han var mindre och varken pratade, gick eller kunde kommunicera utan bara låg där i baby gymmet som en platt fisk och ville han något så var det genom skrik han förmedlade vad han ville ha sagt. Då kunde man känna sig ensam på kvällarna, känns helt annorlunda nu när han blivit större! Att vi hjälps åt med kvällsmaten och sitter och pratar och skrattar tillsammans. Helt underbar ålder <3 och han är alltid så himla glad, hjälpsam och nöjd med allt. Min älskade son, Min bästa vän!
 
Nu har jag precis betalat räkningar, jippi vad roligt. Vilken skillnad när man är ensam...man sliter och sliter men vad fan får man för det. En hög med räkningar som mestadels av pengarna går till. När är det min tur att vinna på lotto? Hamen...vilket fall tänker jag unna mig ett par höst kängor denna månad. Oliwer har höst kläder och vinter outfit inköpt så nu är det min tur att handla lite till mig själv. Vinterskor behöver jag oxå..vill ha ett par uggs, hittade ett par men dom kostade gärna 1600 kr. 
 
Ne klockan har tickat iväg ordentligt så nu är det dax att borsta gaddarna och krypa ner i sänga halma. Kl ringer tidigt. Efter jobbet i morgon hoppas jag på sol så jag och Oliwer kan promenera på eftermiddagen =)
 
Natti natti på er.

Kommentarer
Postat av: emelie

Eoooi.com har billiga uggs :)

2012-10-02 @ 21:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0