Satan i gatan!

 
Jösses vilken kylig afton..håller på att frysa ihjäl här hemma trots duntofflor, stickad tröja & tjocka mjukis brallor. Ta och höja värmen på elementen kanske? underbara kallhyra! Eller inte. Här har vi hittils använt mycket ljus på kvällarna, så än så länge har elen varit billig. Haha.
 
Idagens har jag inte mycket att dela med mig av faktiskt. Jobbade till tre och sen tog jag och Oliwer är långis prommis. Jösses amalia vad det blåste! Men frisk luft är ju alltid gott. Och promenera är ett måste när jag hinner. Åhhhhh vad jag önska att jag kunde träna!! Jag älskar mat och jag älskar godis & kakor i alla dess former. Hade ju varit skönt om man kunde få äta vad man vill och sedan förbränna det. Men eftersom jag inte har någon möjlighet att träna så blir det istället mycket dåligt samvete och tänkande på vad man äter. Och det är förbannat tråååååkigt. Min kropp behöver verkligen muskler, är det något den inte har så är det muskler. Kan för fasen inte ens se en liiiiiten muskel i armen om jag så spänner mig tills jag blir blå. Jag skulle vilja träna boxning eller något, så man blir stark & fit :)
 
Nu sover lilleman som en stock, han hade blivit väckt på dagis av någon annan liten parvel så han hade bara sovit 30 min, så ögonen gick i kors här hemma när klockan var sju.
 
Såå nu ska jag krypa ner under täcket & glo på teve. Käka lite clementiner ska jag med göra:) köpte det förut på oxen, dom är såååå goda nu, sådär sura :) Även Oliwer älskar clementiner så nu har jag laddat upp!
 
Hoppas ni haft en bra dag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0