Regn regn regn...

 
Ja de gör ta mig fan inget annat än regnar ute. Men inte ska vi gråta över det, efter regn kommer solsken...förhoppningsvis.
 
Dagen på jobbet har gått i en hejdundrande fart. Ingen lunch utan idag fick det bli en choklad boll i farten till middag. Ack så nyttigt! Stängde idag, så Lina var snäll att hämta Oliwer. Så när jag slutat åkte jag hem till Lina&Gottan där dom lagade mat :) Så vi fick kassler grattäng & pasta innan jag och Oliwer åkte hemåt. Tack Lina! Är så himla glad att mina vänner tar sig an Oliwer. Han är ju en del av mig. Han är alltid välkommen och han betyder mycket för dom precis som jag gör, och det är jag så himla glad över! Både idag och i måndags ställde Lina upp och ville hämta honom på dagis. Ja, tacksam är jag verkligen! Ni är underbara, allihop.
 
 
 

Nu blir det soffmys resten av kvällen..
 
Hoppas ni haft en bra dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0