Parfym jakt!!

 
 
 
Behöver eran hjälp, jag behöver en ny parfym! Är så förbannat trött på den jag alltid använder, Ed hardy. Så i morgon efter jobbet ska jag åka till Skövde och kika in på Kicks efter en ny. Parelle här i stan har ju inte alls lika mycket. Har ni tips?? Lämna gärna förslag! Dock inga hugo boss eller "kändis parfymer" (typ paris hilton osv) för känns som jag har haft alla. Någon god celvin clein kanske? eller chanel? Kom med tips!!!! Jag har ingen aning vad jag vill ha. Inte för tung, utan ganska fräsch tror jag. Hade även tänkt att leta skor i morgon men hör & häpna, jag hittade faktiskt ett par i våran lilla by. Lägger upp bild i morgon, super nöjd! Förutom parfym så är jag på väst jakt, trodde dom skulle ha de på sport affären men icke. Hoppas jag kan hitta en i Skövde! Förutom att det ska bli kul att få spendera lite pengar på sig själv i morgon så ska de självklart bli kul att jag får träffa Marre en sväng =) Hon får agera lite nanny tror jag i parfym affären...känns inte som det är den optimala platsen för min två åring ;)
 
Natti natti!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jaqueline

Victor och Rolf - flowerbomb tycker iaf jag luktar as gott :)

Svar: Luktade på den, tack för tipset ! den var god, men det blev en dolce gabbana som passade mig :)
malpe.blogg.se

2012-10-05 @ 08:34:27
Postat av: Frida axelsson

Jag älskar min Calvin Klein , tror den heter eternity moment eller nåt, är ljus ljus rosa. Sen älskar jag även min chanel, coco mademoiselle. Fast mitt tips är att du luktar på kicks och väljer ut några som du sen beställer från nordicfeel.se. Mycket mycket billigare:))

Svar: Tack för tipsen frida dock såg jag vad du skrivit när jag redan varit i skövde :( Ska absolut tänka på att man kan beställa nästa gång :)
malpe.blogg.se

2012-10-05 @ 18:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0