Örebro.

 
Hej på er!
 
I morrse när jag vaknat så var det bara att fixa i ordning sig lite snabbt för klockan nio skulle jag Micke & Oliwer åka till Örebro för att kika lite julklappar. Skönt att köpa några nu så man slipper stress handla när resten av Sveriges befolkning ska handla julklappar. Vi startade med att köpa frukost på hassle tapp som fick ätas i bilen. Oliwer tryckte i sig en dubbel fralla och en drick youghurt sedan sten slockna han och sov hela vägen fram till Marieberg.
 
 
Oliwer skötte sig bra idag när vi knalla runt i massa affärer, han tyckte dock det var lite små tråkigt när jag skulle prova kläder för det tog sådan tid =P
 
Jag hittade två tröjor och Oliwer fick tre tröjor.
 
 
 
 
 
Julklappar var ju viktigast men lite kläder måste man ju passa på att köpa då det finns lite roligare affärer än dom vi har i Mariestad :) Tänk om dom kunde skaffa polarn här hemma, dock skulle det bli en dyr historia.. är nog ganska tur vi inte har den affären i Mariestad då jag älskar deras kläder lite för mycket ibland. =P
 
Hittade iaf julklapp till syrran och Noel. Hade riktigt tur med julklappen till Noel, köpte den inne på Toysrus och den kostade bara 200 kr men från början 679. Så det var ett riktigt kap :) Oliwer blev såklart överlycklig när vi var färdiga inne på Marieberg och han äntligen skulle få titta på leksaker. Han slog sig ner bland bilarna och där satt han med stoooora ögon och var nöjd&lycklig =)
 
 
På vägen hem blev det stop på burger king där vi käkade mat.
 
 
Mycket lyckad utflykt vi hade idag, roligt att komma utanför Mariestads skylten ibland =)
 
Nu är Oliwer nybadad och leker för fullt med sin racer bil som han fick idag.
Ska ta och göra lite kvällsmackor nu innan det är dax för han att hoppa i säng.
 
I morgon är dagis stängt så då ska han få vara hos sin farmor när jag jobbar, det kommer han tycka är jätte roligt då han älskar att vara hemma hos dom.
 
Annars för mig ikväll blir det sofmys framför solsidan.
 
Hoppas ni haft en bra helg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0