Nu tar jag kväll.

 
...Lillkorven sover, ljusen är tända & jag bara myser i mjukis brallor och tjocka varma tofflor! 
 
Vad har ni gjort denna regniga söndag? Vi åkte ju som sagt till Skövde i förmiddags. Var inne på Gina tricot där jag köpte två par jeans. Egentligen har jag "köp stopp" denna månad då jag både shoppat parfym, väst m.m. MEN, jag behövde verkligen jeans. Så jag unnade mig det :) Dock sitter dom som korvskinn men personalen envisades med att jag skulle köpa en liten storlek och det tyckte även mina shopping rådgivare. Dom skulle töja sig en halv storlek, och det hoppas jag med hela mitt hjärta för annars får jag gå runt med andnöd. Efter vi kikat runt så satte vi oss på Wayne´s Coffee där vi tog oss en kaffe/the och bara satt och tjötade en bra stund.
 
Knalla sedan in på Maxi där jag behövde handla lite bröd, mjölk osv. Köpte mig även en ny inpackning, färgade håret igår så kände jag att mitt hår behövde lite extra vård idag.
 
När vi sedan var tillbaka i stan så släppte Lina av mig hemma, jag packade upp och tog sedan på mig löpar skorna och drog ut i regnet. Va otroligt skönt med frisk luft då jag mådde illa efter kaffet jag drack i Skövde. Va väldigt starkt...ni vet det där illamåendet man kan få när man dricker för mycket kaffe. Men frisk luft och en snabb springtur gjorde susen! Väldigt blött dock, men ändå härligt! Väl inne så la jag mig i badet med min nya inpackning i håret, och efter ett avslappnade bad så drog jag på mig mjukiskläder och tände massa ljus. Vid fem dök Oliwer&Micke upp, som jag saknat min lilla groda i helgen! Jag lagade lasagne som även Micke fick mumsa i sig innan han drog hemåt. Blev mycket gott :)
 
Disken och tvätten är iordning gjord så nu ska jag krypa ner i soffan och kika på Juno som börjar kl nio på kanal 11. Dock fattas det något mumsigt till teven :( Blev så sjuuukt sugen på varm choklad med marshmallows i! Och en choklad bete hade varit fint till det. Men får nöja mig med en kopp thé, något varmt att dricka är ett måste. Såå frusen! 
 
 
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0