Lördagsmys på virkesvägen!

 
 
 
Sitter i skrivande stund hemma hos Lina. "Flyttade" in här i går efter jobbet. Igår när jag kom hit så hade Lina dukat upp räkor, aoli, bröd, kex, ost, frukt & vin! Så vi satt här och mös med massa tända ljus och gott att äta. Tittade lite på en film och sedan satt vi bara och pratade hela kvällen.
 
Idag har jag jobbat från åtta till tre och sedan slumra jag till i Linas soffa, mycket skönt! Nu kom vi nyligen hem, har varit och handlat lite gott till kvällen. Ska bara hoppa in i duschen när min hårfärg värkt klart och sedan ska vi börja med middagen! Blir kyckling filé, tzatsiki & potatis/rotfrukter i ugn. Ska bli så gött! Någon lunch har man inte hunnit få i sig idag. Efter maten har vi en stor godis från hemmakväll som väntar =)
 
Ne nu ska ja kika lite på 16 and pregnant på MTV innan det är dax att duscha. Fy sjutton vad skönt det ska bli, känner mig riktigt sunkig, håret luktar kaffe och är sådär härligt flötigt.
 
Hoppas ni får en mysig lördagskväll.
 
Puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0