Ljuuus i vårt hus.

 
Nu när det börjat bli mörkare så tänder man en hel del ljus, vad har ni för favorit ljus lykta hemma? Jag älskar mina "näckros lyktor". Kulörta ljuslyktor i form av en lotusblomma. Dom är fantastiska att tända i mängder och sprider ett underbart sken genom de färgade snäckskalsbladen. Har lila och rosa lyktor på toaletten och bruna/olivgröna i vardagsrummet. Mina är köpta i Göteborg men man kan ju även beställa på internet.
 
 
 
 
 
 
Jag är ju även ett stort fan av doftljus! Är det något som alltid åker ner i kundvagnen när man är på ikea så är det självklart doftljus i alla färger & dofter! =) När jag fyllde år fick jag en lyxigare variant av mina fina vän Lina. Heelt underbart! Det luktar så gott och doften håller i sig länge. Vill man bara ha lite fräsch lukt innan det kommer folk så kan man tända ljuset och låta det brina i tio minuter, då doftar hela hemmet sen!
 
Jag har doften Vanilla satin.
 
 
Även ljustakar är fint, dock har jag bara två. Men dom är sååå snygga! Två smala långa golv ljustakar från Röshult. Annorlunda och passar perfekt i mitt vardags rum. Jag har två svarta men har sett att det finns i båda vitt & grått också! Går att köpa i Skövde i butiken Sparsmakat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0