I didn't invent the rainy day, man.

 
Massa bus & mys i soffan innan lillprinsen skulle sova, underbara älskade unge! <3
 
 
 
 
Denna regniga måndag startade redan tjugo över sex i morrse. Var lagom pigg när klockan ringde, är så förbannat svårt att komma upp nu när det blivit mörkare och kallare ute. Efter att jag ställt om klockan två gånger kom jag tillslut upp och då var det bannemej snabba puckar som gällde! Efter att jag och Oliwer var ordning fixade så var det bara att knalla ut till cykeln och guess what...det regnade! Vad annars? Det räcker lixom inte med att vi haft en precis värdelös sommar även hösten ska regna bort! 
 
Efter jobbet idag så bakade jag & Oliwer äpplepaj och sedan gjorde vi flygande jakob till middag. Mamma & pappa kom hit och käkade. Hade curry i chili/grädd blandningen och det vart lite extra gott. Brukar annars bara ha chilisås i. Sedan knaperstekt bacon och massaaa jordnötter på toppen :) Mumssss!
 
Nu har våra gäster gått hem och Oliwer ligger i sängen och sten sover. Han har varit så trött det sista, fast han sover middag så är han så himla trött på kvällen. Kanske är inne i en växt period? Eller så beror det på att det är höst. Som sagt, mörkt, dystert och kallt!
 
Kul föresten att sååååå himla många lämnade sin bloggadress. Nämligen hela NOLL stycken. Bloggarna som jag läste hade jag inlagt på favoriter med namn. Så jag har ju aldrig tänkt på vad bloggarna heter! Dåligt av er tycker jag allt. Läsa min men ingen vill jag ska läsa deras? Fast det är klart, endel bloggar vågar man ju inte läsa längre. Blir ju ett jädrans liv! Man vill ju gärna inte snoka menar jag.
 
Ne nu ska jag krypa ner i soffan.
 
Hej!

Kommentarer
Postat av: Miia

Jag läser, men har ingen egen blogg längre ;)

Tycker att det är så mysigt att läsa om din och Oliwers vardag!

2012-10-02 @ 20:16:30
Postat av: Anonym

Tack :-) gillade din blogg så synd du sluta skriva tycker ja!

2012-10-02 @ 22:18:15
Postat av: Frida axelsson

Jag är en trogen läsare, dock ingen blogg.. Får styra upp nåt snart :))

Svar: bra de frida ;) tycker jag absolut du ska göra så man vet vad som händer i ditt liv =) kram <3
malpe.blogg.se

2012-10-04 @ 15:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0