Hiss!

 
Min hiss går till torrshampo! Vilken uppfinning! Vilken grej! 
 
Om du aldrig har använt torrschampo tidigare, är den här dagen den första i ditt nya liv. Det kan ibland vara svårt att få vardagen att gå ihop, och att tvätta håret kan vara en av de saker vi tvingas hoppa över en stressig måndagsmorgon. Känner du igen dig? Bli kompis med det fantastiska torrshampot!
 
Jag har köpt mitt på parelle här i stan, Lee staffords, funkar bra men luktar sådär tycker jag. Har ni något tips på andra bra torrshampo som luktar gott??
 
 
Annars idag så har det varit jobb, hämtade Oliwer på dagis halv fyra och trots att himlen minst sagt såg osäker ut så envisades jag med att vi skulle ut och traska. Väl nere för högelids backen kom haglet...jippi! Oliwer skrattade? Han tyckte tydligen det var dagens höjdpunkt. Sen fick han syn på en gunga, guuuunga mamma sa han sjuttioelva gånger, och trots att vi båda blev blöta så blev jag trött på tjatet och han fick gunga, i hagel. Han tjoa och skratta och jag höll på att frysa knäna av mig =P Nå väl, det var ju iaf skönt med lite frisk luft! Väl hemma blev det dammning&dammsugning och när Oliwer senare satt i badet passade jag på att skura toa & handfat skinande rena. Så nu är det banne mig inte ett damm korn någonstanns och det luktar rent och gott här hemma :)
 
Skorpan sover nu och jag ska ta mig en kopp thé, sjunka ner i soffan och ta kväll. Skönt! Ni missar väl inte hela sverige bakar kl nio :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu minns jag ju såklart inte vad de är för märke på de, men de finns ett bra för mörkhåriga som även luktar gott på Åhlens i Skövde :)

2012-10-27 @ 17:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0