Håll i hatten!

 
Jaa idag har det blåst, varit kallt, grått och små regnat hela dagen! Usch. Va inge vidare kul att knalla ut till bilen halv åtta i morrse. Fasen vad jag frös! 
 
Dagen på jobbet har gått så ruskigt fort, började åtta och innan jag visste ordet av var klockan tre?! Inte ens suttit ner och käkat lunch eller något. Timmarna bara svisha förbi och jag han inte tänka så mycket än att köra gärnet!
 
Efter jobbet så hämtade jag Oliwer som varit hos sin farmor hela dagen. Vi åkte ut till ÖB för att handla, varenda rengörnings grej här hemma var slut. Så vi köpte toamedel, tvätt & skölj medel, badskum, allrengörning, tvätt svampar & disk trasor. Så nu är städ skåpet påfyllt! Körde sedan en maskin tvätt och plockade i ordning lite här hemma innan Sophia och Laura kom upp. Laura är Sophias mammas hund valp. Såååå sjukt söt!
 
 
Vi drach thé och satt och pratade en stund innan Sophia åkte vidare för att träna.
 
Nu har jag tänt massa ljus, mysigt! Ska borsta Oliwers gaddar och sedan ska vi slå oss ner i soffan och läsa lite böcker innan han ska sova. För mig blir det ett bad och sedan hoppa i mjukis brallorna och kika på ensam mamma söker :) Kanske poppa lite popcorn med?? Mumma!
 
Ha en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Catherine

Åh, vad heter den rasen? Dom är så otroligt fina!

2012-10-30 @ 17:49:36
Postat av: Anonym

Ja visst är den!Kommer inte ihåg nu.. Men rätt ovanliga tror ja va.. Hon är importerad från polen!

2012-10-30 @ 20:13:52
Postat av: Catherine

Tror jag listat ut det, Weimaraner :)

Svar: ja de kan nog stämma :)
malpe.blogg.se

2012-11-01 @ 18:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0