GOD MORGON VÄRLDEN!

 
Upp och hoppa med er..
 
Själv är man nyvaken med stans snyggaste morgon frill. Tanken är att jag ska ge mig ut i spåret och springa nu, måste medge att ögonen svider lite grann och att motivationen inte är högst upp, men vet att det är skönt när man väl kommit ut i friska luften! och ännu skönare är det när man är färdig, tagit en skön dusch och sedan kan mumsa i sig en god frulle :) bra start på dagen inte sant?
 
Kl tolv är det sedan dax för jobb, stänger idag. Direkt efter jobbet tar jag cykeln hem till Lina där jag ska bosätta mig i helgen har jag tänkt. Så väskan är packad! Vi ska äta god mat, dricka vin & bara mysa i mjukis kläder hela helgen. Skönt! <3
 
Ne om jag ska ta och häva i mig den här burken så kanske jag får lite energi innan jag ger mig ut!
 

Kommentarer
Postat av: Kostekonom

Hur kan SOCKERFRITT grönt te ge energi? Energi och kalorier är samma sak, hur många kalorier innehåller den?

2012-10-12 @ 18:36:09
Postat av: Anonym

Jaha o att de e samma sak betyder? Ja dricker för att JAG blir pigg, energi dryck kallas de. O hur många kalorier vet ja inte, bryr mig inte häller :-)

2012-10-12 @ 19:05:57
Postat av: Kostekonom

Det jag menade var att den troligtvis inte innehåller någon energi om den är sockerfri, som t.ex. lightläsk. Men innehåller den kalorier kan du såklart bli pigg av den. Därför jag undrade..

2012-10-12 @ 21:28:53
Postat av: Anonym

man får ju energin av koffeinet?!

2012-10-13 @ 15:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0