Frisk luft i våra lungor!

 
 
Nu har jag och lillprinsen varit ute en bra stund. Solen skiner, men fy sjutton vad kyligt det var! Va ute och åkte lite kick board och sedan hängde vi vid lekparken där nästan alla barn i området var. Oliwer träffade två dagis polare så han hade fullt upp att leka :) Jag stod mot husväggen och lapade sol. Efter ett Oliwer gungat, åkt rutchkana ca 50 gånger & försökt klättra i träd så kände jag inte längre min fingrar, brr...så nu har vi kommit in i värmen.
 
Är väl snart dax att fixa lite lurre sen vet jag inte vad resten av dagen har att erbjuda. Ska ringa mamma & pappa tänkte jag, bjuda in oss själva på lite middag senare kanske :)
 
Hoppas ni får en bra söndag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0