Fredagsmyset kan börja!!

 
 
 
 
Ä N T L I G EN. Nu har jag slagit ner arslet för första gången idag. Skönt! Tar mig en liten paus innan det är dax att fortsätta med kvällens middag. Kycklingen & potatis/rotfrukterna la jag precis in i ugnen så nu får dom ligga och götta sig ett tag. Idag blir det philadelphia fylld kyckling med vitlök smak, inlindat i bacon! Har även gjort en kall sås till. Kommer nog smaka bra =)  Ska nu hälla upp ett glas rött och tända ljus, så man får lite fredagsmys känsla..Oliwer är på ingång alldeles strax, han har varit på Stellas hela eftermiddagen. Så han har nog haft en riktig rolig dag med sin pappa =) Jag själv har jobbat hela dagen och även jobbat över...full fart!!
 
Hoppas ni får en härlig fredag och äter massa massa godis, det ska jag göra iaf :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0