En personlig massör skulle sitta fint.

 
God kväll...
 
Har inte mycket att dela med mig av idag, sitter nu helt utslagen här i data stolen. Magen & ryggen värker och jag skulle kunna göra vääldigt mycket för en stor choklad kaka och lite massage. Jädra "röda dagar" vi kvinnor måste gå igenom varje månad.
 
Efter att jag hade hämtat Olli idag så kände jag att vi var tvugna att utnyttja vädret och var därför ute resten av eftermiddagen. Cyklade ner till holmen så prinsen fick leka lite och sedan blev det en sväng in på oxen.
 
Tur att man e så söt säg, får prinskorv varje gång vi handlar i charken :)
 
 
 
Väl hemma blev det storstädning ala Pettersson. Skinande rent & underbar doft här hemma ! Oliwer stod för dammningen och det skötte han exemplariskt minsann. Efter att vi röjjt upp här hemma blev det matlagning, pasta me köttfärsås! Dock kom det inte ner mycket i magen för min del. Svullen som en ballong och det smakade inte lika gott som det brukar. Oliwer därimot tog två potioner och när han såg att jag knappt åt sa han me rynkad panna "mamma smaka min mat?" och puttade sin tallrik till mig. Gullungen!
 

Ne vet ni va, nu ska jag bädda ner mig i soffan med täcke och bara gosa ner mig framför teven. Sura lite oxå för att jag inte köpte något sött på oxen när jag som mest behöver det!
 
Tjingeling
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida axelsson

Så kul att gå in och läsa om din och oliwers dagar, speciellt nu när jag bor längre bort. Stackare som inte har någon choklad nu, det är ett måste hela den vidriga veckan vi måste genomlida.. Du får baka nåt gott med massa kakao istället :)) massa kramar!

Svar: kul att du följer min vardag :) mmm va riktigt hemskt här hemma utan choklad vill ja lova ;) massa kramar tillbaka fina frida!
malpe.blogg.se

2012-10-10 @ 20:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0