Dagen i bilder.

 
God afton på er i mörkret!
 
Denna dagen har verkligen gått fort, började jobba åtta i morrse och slutade tre. Hämtade Oliwer på dagis och mötte sedan upp Knodden för en skön uppfriskande promenad! Guud så jag njuter av att hinna få promenera lite, andas in frisk luft och röra på sig! Mycket skönt var det :) Väl hemma hade klockan redan hunnit bli fem, så då var det hopp in i duschen och fräscha till sig lite för klockan sex var vi hembjudna till Johanna, hon har varit i USA i två veckor den grisen! Som jag saknat denna underbara människa <3 Hon & Erik har precis flyttat till gamla stan så det var första gången vi var i deras nya lägenhet. Och den var så himla fin och mysig! Även två nya familje medlemmar hade flyttat in. Två små kattungar, gissa om både jag, Sophia & Oliwer blev kära. Åhhh så söta dom var!
 
Johanna bjöd på spagetti & köttfärs sås, smakade mycket bra =) och sedan kaffe på de.
 
 
 
 
Oliwer tyckte att vi tjejer kunde få lata oss minsann för han tog eget iniativ till disken ;P
 
 
Johanna hade köpt ett par Converse i USA till Oliwer, han vart super nöjd :) även jag, så fina!
 
 
 
Johanna visade lite vad hon hade shoppat och jag blev lagom avundsjuk på alla Viktoria´s secret underkläder...och helt underbara body lotion hade hon köpt, smörjde in händerna förut och nu kan jag inte sluta lukta på dom..mmmmm...
 
Kolla denna då, jaa den här lille söta varelsen får ens hjärta verkligen att smälta.
 
 
 
 
Efter god mat & en massa kackel senare så blev en liten herre trött och bäddade ner sig på golvet =P eftersom jag börjar tidigt i morgon så behövde Oliwer komma i tid i säng så fick vi tacka för oss kl åtta. Va så mysigt att träffa tjejerna och hade gärna stannat längre för att tjöta ännu mer då vi aldrig lyckas få tyst på varandra :)
 
Oliwer sover som en stock nu iaf och jag ska ta och plocka fram kläder till dagis i morgon så det finns framme och allt är i sin ordning. Minns innan man fick barn och man kunde gå upp en halvtimme innan man började jobba, nu tar allt lite längre tid ;)
 
Sen blir det allt att lägga sig i soffan och kika på tv, efterlyst har ju för sjuttsingen börjat!!
 
Ha en fortsatt bra kväll.
 
Kramar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0