Ändrat åsikt!

 
Ja , jag måste säga att min höst depp är som bortblåst =) Tror det handlar om att man börjar vänja sig vid kylan nu. Och en sådan här dag som denna när solen lyser, luften är frisk och det är massa färgglada löv överallt, då är det vackert och härligt att vara ute! Hoppas att vädret håller i sig ett par dagar nu iaf.
 

Igår efter jobbet så åkte jag och Oliwer till Skövde, vi plockade upp Marre och drog sedan till stan. Jösses vad folk det var! Inne på commerce gick en clown runt och gav barnen ballonger och popcorn, så gissa om jag hade en nöjd två åring i vagnen :) Han tyckte nog det var roligt att shoppa för en gångs skull, han slapp pröva skor osv som han hatar utan satt som en prins i sin vagn och bara mumsade popcorn :)
 
Som ni vet var jag ute efter en väst, och det var fasiken inte lätt att hitta! Var i varenda affär men icke sa nicke..tillslut hittade jag en på HM som var rätt snygg. En lite glansig, svart med pälsluva. Även parfym hittade jag, blev en dolce&gabanna. Inte för söt, för fruktig eller för tung utan alldeles perfekt :)
 
Mina nya höst kängor.
 
 
 
Efter att vi knallat runt en bra stund i affärer så kurrade magen så då var det dax att ta bilen hemmåt. Gissa vad det blev för kvällsmat...som säkert 10 000 andra svenska familjer en fredag. TACOS! Alltid gott, och det var Oliwers önskemål så självklart fick det bli det.
 
Efter jobbet idag så mötte jag och Oliwer Karolina&Inez. Vi tog en behövlig och skön promenad! Va ett tagsedan vi umgicks med tjejerna så det var riktigt trevligt, som vanligt när man träffar dom :) Nu är vi hemma och jag ska ta och hoppa in i duschen, sedan blir det lördags mys med något gott käk och något sött till teven är klart. Oliwer hörde talas om att det var lördag så vet en som kommer fråga efter "dodis" sen ;)
 
Hoppas ni är på lika härligt humör som jag denna vackra dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0