Underbara lördag!!

 
God morgon på er! Sovit gott? Jag har sovit som en stock. Slockna nog redan halv tio igår tillsammans med Oliwer. Haha, tidig sänggång men det var himskans skönt måste jag säga. Att höra hans snarkningar i örat var sövande!
 
Igår var ju vi hemma hos Lina efter jobbet där vi blev bjudna på en super god ost&skink paj. Hela pajen blev uppäten så den vart lyckad :) Sedan mös vi i soffan med chips. Oliwer lyckades hålla i gång till strax efter åtta sen sa han mamma åka hem nu, sova. Så vi åkte hem och la oss direkt som sagt :)
 
 
Att denna lördag känns underbar är just för att jag är ledig! Helt underbart skönt att vara ledig en lördag. Hela stan är ju stängd idag. Ska ni till kyrkogården idag kanske? Kommer vara så fint med alla ljus ikväll!
 
Nu har vi iaf precis stigit upp här hemma. Har legat en bra stund framför teven och mornat oss. Kaffe kokarn är på i köket så nu är det dax att fixa i ordning lite frukost.
 
Kl elva ska vi sedan ta en promenad ner till stan för att möta Johanna. Vi ska med henne till vadsbo hallen och kika på Erik som ska spela innebandy. Kommer nog Oliwer tycka är roligt :) I eftermiddag hade jag tänkt att vi ska ta med oss matsäck och dra ut i skogen lite. Vart är frågan? Mysigt med en liten skogs utflykt. Äta ost mackor och varm choklad :) Mums! Och visst smakar det alltid mycket godare utomhus?
 
Ne nu drar Oliwer mig i benet och säger: smööögås! Så bäst att sätta igång med frullen =)
 
Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0