Sjukstuga.

 
Förlåt för min dåliga uppdatering! Har inte mått så vidare bra i veckan. Halsen svider, huvudvärk & allmänt trött i kroppen. Dagarna på jobbet har varit sega och det första jag gjort när Oliwer somnat på kvällen har varit att krypa ner under täcket i soffan. Just nu känner jag mig på gränsen mellan sjuk & frisk. Jag är varken för sjuk för att behöva va hemma från jobbet och häller inte helt frisk för att orka med. Även Oliwer har åkt på sjukdom, för ett par veckor sedan gick det ögoninflammation på hans dagis och nästan alla barn + fröknar åkte på det, förutom Oliwer. Har jag berättat att jag inte behövt vabba en ända gång sen han börja på dagis??? Helt sjukt vilket immunförsvar han har! MEN, igår när Micke hämtade han på dagis hade hans ögon börjat rinna, klibba och vara. Så nu har stackarn fått ögoninfektion. Får hoppas det försvinner under helgen! Aj aj säger han när man torkar :( Stackars lillhjärtat! 
 
Jobbade till tre idag och nu har jag tagit en lååååång skön dusch och hoppat i sköna mjukis kläder. Ska ta mig en promenad bort till Oliwers farmor strax. Han och Micke är där. Annars ikväll blir det soffläge med sons of anarchy avsnitt & en stor godis skål!
 
I morgon jobbar jag till två och eftermiddagen/kvällen ska spenderas hemma hos Mamma & pappa. Att bli bjuden på mat är verkligen lyx när man känner sig som en påse jordnötter!
 
Hoppas ni är piggare än mig och att ni får en bra helg.
 
Kram
 
 
Oliwer & hans favvorit farfar micke.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0