Och där var måndagen förbi...

 
Sådär..nu är disk, tvätt och alla måsten gjorda. Oliwer har tackat för sig och sussar sött efter att jag läst "Max&Maja" två gånger och "nu är det bråttom" tre gånger. Den killen får ju aldrig nog av att sitta och lyssna och titta i böcker. Förut när vi satt i soffan så sa jag att han fick hämta en bok i sitt rum och att vi bara skulle läsa en gång. Han hämtade så många böcker han orkade bära och sedan sa han: mamma läsa många gånger? Haha han är rolig han :) En annan blir ju trött av att läsa samma böcker om och om igen..
 
Idag efter jobbet hade jag hoppats på en promenad i friska luften, men såklart...regn regn regn! Förbannade regn. Jag hatar det!! Så vi har spenderat eftermiddagen inne istället. Lekt med bilar, målat & spelat bowling. Oliwer har ett bomwling set med små käglor och bowling klot, i plast såklart. Ni kan ju gissa vem som fick flest strike ;P
 
Sedan blev det matlagning, ingen vidare fantasi idag eller ork till att koka i hop något avancerat så det fick bli felixs delikatess köttbullar och makaroner. Massa ketchup på så smaka det helt ok! Därimot blev det lite godare dessert. Gjorde frukt sallad. Och det var mycket uppskattat av både mig och Oliwer, muuums!
 
Vindruvor, clementin, banan, äpple, kiwi, russin & passions frukt.
 
 
Nu ska jag ta mig en kopp thé och sedan fortsätta läsa i min bok, vattenmeloner. Kl nio är det dax att ta farväl av dom ensamma mammorna. Är inte speciellt spännande denna gång tycker jag. Har ju knappt hänt något i programmet. Är någon av dom kära tro???
 
I morgon börjar jag inte fören elva vilket innebär sovmorgon och en mysig frukost stund med mitt hjärta!
 
Ha nu en fortsatt bra kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0