Nyfärgad å snögger.

 
Håret är nyfärgat och det känns såå skönt, va mycket det kan göra att få bort lite utväxt!
 
Dock inte lika snygg med färgen i huvudet ;)
 
 
Lina har varit här en sväng nu på kvällen, vi åt scones med ost & apelsin marmelad (som förövrigt blev alldeles perfekta!) och till det hade jag gjort varm choklad. Mums! Sen fick hon agera frisör och färga mitt hår. Köpte en billig variant, Mood heter den. Färgen håller sig bra med skillnaden som jag märker är att det kliar något fruktansvärt medans den värker. Efter en kvart höll jag på att bli tokig. Dessutom är håret ganska strävt och torrt när man tvättat ur färgen. Inte sådär lent som det annars brukar vara när det är nyfärgat! Jaja huvudsaken är att det blir snyggt och kommer jag undan med 50 kr billigare så får det vara värt kliandet ;P
 
 
Ne nu ska jag bädda ner mig och läsa min bok :) Så kul när man hittat en som är bra & spännande, då vill man aldrig sluta läsa!
 
Ha en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad är det för bok? :)

2012-11-21 @ 08:05:37
Postat av: Anonym

Box 21

2012-11-21 @ 19:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0