Morgon stund har guld i mun...

 
Morrn morrn!
 
Sitter nu nyduschad och äter frallor och dricker smothie, mums! har varit ute och sprungit nu på möra. Va bra segt men förbannat skönt när man sprungit klart. Tog dock på mig alldeles för mycket kläder, var inte alls speciellt kallt ute idag. Så jag var precis genom svett när jag kom in, fick knappt av mig tröjan den lixom klibbade fast...puh!
 
Ska äta upp min frukost och sedan slänga på mig kläder och lite mascara. Ska in på Klipper innan jobbet och få mitt hår toppat. Va sannerligen inte igår en frisör tog i mitt hår så kan lova att det behövs....Men ja ska bara toppa liiiiiite, nu är det ju äntligen långt så jag vill inte bli av med för mycket! Klippa upp det oxå så jag får lite liv i kaluffsen.
 
Sedan jobbar ja till stängning idag, efter jobbet ska jag hämta Oliwer och åka vidare hem till Lina. Vi är bjudna dit på middag iag :) Mysigt! Skönt när jag slutar så sent att bli bortbjuden. Slipper man tänka på att det ska lagas mat så fort man kommer innanför dörren. Sååå det ska bli jätte trevligt, och gott såklart :)  
 
Nee nu har jag inte tid att sitta här mer...upp å iväg!
 
Min lilla godiiing <3<3<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0