Good night sweetheart.

 
Oliwer har sten däckat..han var sååååå trött ikväll. Jag jobbade stängning så idag hämtade pappa honom. Efter jobbet fick vi kvällsmat hos mamma & pappa innan vi begav oss hemåt. Oliwer slockna i bilen så fort jag startat den vilket han aldrig brukar göra sådär snabbt på kvällen. Antagligen har han inte sovit middag på dagis idag. När han börjar sent brukar han ha svårare att somna efter lunchen, kan väl bero på att han sover lite längre på morgonen och vi ligger kvar och latar oss en lång stund innan vi går upp. Men när han inte sover så kommer tröttheten runt fem och då blir det lätt gnäll och mycket jäspningar. När vi sedan kommit in så skulle han iaf kolla på barnkanalen först trots att han var så himla trött. Han gör alltid det en stund på kvällen och det hade han minsann inte glömt för det var väldigt viktigt trots att ögonen gick i kors =P så efter en kvarts tv tittande bäddade jag ner honom och jag hann knappt mer än säga godnatt innan snarkningarna var igång <3
 
 
Jag själv ska hoppa in i duschen och sedan ska jag krypa ner i soffan och fortsätta läsa en bok, box 21. Mycket spännande! 
 
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0