Girls night out!

 
Heellooo!!
 
Haft lite fullt upp dom senaste dagarna, därför jag inte bloggat. Torsdags eftermiddagen spenderades i Skövde med Knodden & Oliwer, med bla käk på alpina, mys! I går stängde jag på jobbet och sedan kikade jag på Johan falk filmen- patrioterna. Jädrar vad bra den var! Hämtade sedan en lite halv lullig Lina i Töreboda innan det var dags att stupa i säng. Upp sju i morrse och vidare till jobbet. Idag hade jag, Johanna & Marie allt ansvar då vi var själva. Men dagen har gått jätte bra och halv fyra kunde vi äntligen pusta ut.
 
Såååå nu sitter jag ner för första gången idag. Har duschat och hällt upp ett glas vitt. SKÖNT! Direkt när jag kom innanför dörren här hemma så var jag tvungen att fixa i ordning pannacotta, eftersom jag ska bjuda på det i morgon när det är fars dag. Kände att jag egentligen hade fått nog av allt som har med bakning, disk osv att göra. Men nu är det klart :)
 
Här hemma spelas det nu Darin- apan på högsta volym och jag känner mig på toppen humör. Fasen vad bra den låten är! Ska ta och måla naglarna och fräscha till mig inför kvällen. Halv sju hämtar pappa mig och ska skjutsa mig och Johanna hem till Sophia. Hon ska bjuda på middag :) Så det blir god mat, vin, massa tjej snack och senare kanske en sväng ner till stan. Hörde något om att det var Ladies night på stadt? Hur som helst så kommer denna kvällen bli sååå rolig! Känns som jag lever i jobb & mjukis kläder. Så ska bli riktigt roligt att få dra på sig kavatchen och få känna sig (förhoppningsvis) lite stilig ikväll =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0