Bakfull gånger två...

 
 
 
Ja, det känns verkligen att man inte är 18 år längre och orkar med sådana här fester. Haha! I morrse när klockan ringde så var ja så fruktansvärt trött, ögonen sved och jag ville inget annat än att dra täcket över huvudet och sova vidare många många timmar till....även Oliwer var trött och hade inte alls någon lust att gå upp. Gick tillslut upp fast kan säga att jag kände mig som en zombie. Att jobba gick väl hyffsat okej men seg var jag. Kaffet & maten smakade inge vidare idag häller. Att vara bakfull en dag är väl okej men två?? Ne fy sjutton! Verkligen skönt att det är kväll nu känner jag.
 
Efter jobbet åkte jag & Oliwer till Willys för att små handla lite. Tog en evighet där inne och kön till kassan var sååå lång. Ingen rapé mini hade dom häller så fick även bli ett stopp på statiol innan vi äntligen klev innanför dörren här hemma. Och då var det dags att jaga dammråttor! Så blev både damning, dammsugning, moppning & skurning av toa&handfat. Tvätten slängdes in i maskinen och tillslut blev det kvällsmat. Så när maten var i magen och disken undan plockad var klockan redan halv sju. Pust!
 
Nu ligger Oliwer nerbäddad i sängen och sover som en stock. Han hade inte sovit på dagis idag så han var såå trötter. Jag ska dyka ner i soffan med täcke och kudde! Såå skönt ska det bli. Kl nio börjar något nytt på trean, Tv 3 dokumentär hette det tror jag. Verka intressant!
 
Hoppas ni haft en bra start på veckan!
 
Kramarr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0