What goes around comes around...


...såå enkelt är det!

I morrse blev man väckt tidigt av min kära vän Emmelie som tyckte det var super
viktigt att skicka ett sms redan kl sex för att fråga vad beach partyt som hon blivit
inbjuden på facebook var för något..haha..inte kunde jag somna om iaf. Gick upp
och tog en lååång varm dusch. Är så jädrans svårt att gå ur duschen på morgonen
när man är sådär trött och frusen. Skulle kunna duscha hur länge som helst känns det som!

Efter en dusch och tre koppar kaffe så piggnade jag till. Vid halv elva var det dax att köra
Oliwer till dagis och för mig att åka till jobbet. Jobbade med Michelle idag. Bra fart på oss
så dagen har gått snabbt :) när jag skulle hämta Oliwer så var dom ute i regnet. Han var
blöt från topp till tå men lika glad för det. Han hoppade runt i varenda vatten pöl minsann.

Skulle egentligen handlat lite på vägen hem men hade verkligen ingen lust så hushålls pappret
får stanna på toan ännu en dag. =P Hade lasagne kvar så det fick bli kvällens middag.
Skönt att slippa tänka på det när man kom hem. Annars har vi bara busat här hemma.
Framåt kvällskvisten nu så har vi suttit och kollat i Oliwers böcker hann fått av sin gudmor
Linda. En liten låda med små böcker i som alla har olika ord i. Tex heter en bok leksaker
och så är det en bild på tex en traktor. Jätte roligt att titta i dom och Oliwer lär sig
mer och mer vad det är på bilderna och älskar när jag bläddrar och han får berätta vad det är.





Nu har jag precis bäddat ner han i sängen, han ligger o sjunger för tillfället
men får hoppas ögonen säger i från snart, jösses va han klia sig...

Jag tänkte slå mig ner i soffan med ett fotbad..så skönt att skrubba och sedan smörja in dom
så dom blir sådär härligt baby mjuka =) Måla nytt naglack ska jag med göra. Har kört på riktigt
"chock blå" ett tag, kanske ska ta rosa nu? Älskar starka färger på naglarna, speciellt på sommaren.
Ur snyggt med typ orange, gul,lila osv!



Kl nio är det självklart dax för dom desperata husfruarna! Siiista avsnittet...fy sjutton vad tråkigt!
Lina som alltid är här på tisdagar och kollar med mig är tydligen i Göteborg den rackaren.
Så ikväll blir det jag, popcorn & jordgubbs saft framför teven.

Nu hör jag mamma mamma mamma så bäst jag stoppar om lill tjorven igen så han somnar.

Hoppas ni haft en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0