Mätt som en plätt.


God kväll!

Då var det kväll igen, mjukis kläder på och sminket borta...skönt!

Dagen har kilat i väg i rasande fart...när vi vaknat till här i morrse så kom Gika förbi på en kaffe. Gick sedan ut så Oliwer fick bli av med lite energi i friska luften. Han va hel nöjd när det fanns vatten pölar att hoppa i =) Gick sedan förbi hans farmor och hämtade deras bil som dom så snällt lånade ut till oss idag. Jag har inget emot att cykla eller att gå men vädret har minst sagt varit osäkert så riskera att både jag & Oliwer blev genomsura va skönt att slippa! När vi sedan fått lunch i magen och Oliwer sovit middag så åkte vi ner till stan. Trodde inte vi skulle hinna innan det stängde men det gjorde vi. Efter vi handlat en present till Tilde så såg jag att himlen blev kolsvart lagom till vi var klara i affären och pang sa det så öste regnet ner. Där fick vi stå en stund.. =P

Tillslut kom vi iaf fram till Josse där det blev bebis mys och fika såklart. ååååhh vilken vacker och fin liten tjej Josefin & Alexander fått. Så himla liten & söt!










Efter att vi gosat bebis en stund så tog jag & Oliwer vägen förbi Willys och handlade lite och sen vidare hem till mamma och pappa. Där åt vi sill & potäter och även annat små plock så som ost, kex, frukt & bröd.










Lisa fick öppna paket såklart!



Killarna fick tablett askar av mormor så dom satt nöjt i varsin stol efter maten :)



Efter en stund var det även dax för tårta & kaffe! puuh, känns som man inte gjort
annat än ätit godsaker sen man gick på semester. Men lite "semester kilon" får man
allt unna sig ;P

Maränggrädd tårta med jordgubbar, farligt gott!



Nu är vi iaf hemma igen, Oliwer vart jätte trött, konstigt för han sov ju iaf
en timme på dagen. Han slockna iaf direkt när vi kom hem vid halv åtta.

Jag ska krypa ner i soffan och sedan kika på when a man loves a women som börjar
kl nio. Den har man ju sett förut men det är ju en riktig gammal klassiker så kan allt
kolla på den igen =) mkt bra film! Skulle väl helst velat kikat på true blood men säsong två
krånglar, dom två första avsnitten funkar men inte resten? Och hittar dom inte på någon
annan sida än den jag ladda ner i från:( vette sjutton varför de inte går. Står bara att det
filformatet inte går att spela upp? SUCK! jaja..

Hoppas ni haft en bra lördag :)

all kärlek

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina du, jag har alla säsonger av True blood på min dator så de är bara att lägga in dom på ett usb så kan du njuta deluxe av alla hetingar:)

2012-06-16 @ 21:24:42
Postat av: Frida Axelsson

De va jag som skrev kommentaren :)

2012-06-16 @ 21:27:30
Postat av: Anonym

Åh de vore ju guld!! :D

2012-06-17 @ 09:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0