Solen skiner och himmlen är blåå...


...va det är skönt att leva dåå =))

Jahapp morgonen har sprungit i väg och nu sitter jag här vid dumburken, mätt i magen och ny duschad. Jag & Oliwer tog en promenad i morrse när vi ätit frukost. Gick ner till oxen för att inhandla  diverse saker till lunchen. Blev ett stopp på holmens lekpark oxå =) När vi kommit hem så tittade äntligen solen fram så då va vi ute en stund till. En granne här håller på och flyttar så det var en stor mini buss med kärra precis utanför som Oliwer hade fullt upp att stirra på. Backaaaa baaacka skrek han typ sjuttioelva gånger. Han har fått ordet backa på hjärnan. Varenda bil han ser säger han backa till och när han kör vagnen så går han bakåt istället för framåt. Väldigt frusterande när han inte vill sitta i vagnen ibland utan ska gå själv, men man kommer ju lixom ingen vart eftersom han ska backa hela tiden..haha. Han gillar att backa helt enkelt!

När jag väl fått med mig en ilsken Oliwer in (han ville absolut stanna kvar hos flytt gubbarna) så fick han sitta  och måla medans jag gjorde lunch. Blev lax & torsk i ugn med citron sås och färsk potatis. Gjorde en god sallad till med babyspenat, plommontomater, gurka, avokado och så lite citron skivor på toppen. Fräscht och gott :)
Medans maten var i ugnen så tog jag en springtur eftersom Micke var hemma. Va sååå skönt efter en veckas onyttigheter. Så nu har jag precis duschat och ätit och Oliwer har deckat...så tänkte ta mig en köpp kaffe och sätta mig på balkongen en stund.



                     
                                                                                                                              
Annars idag har vi inget direkt planerat förutom att ta en fika med Johanna på mumma när hon slutat vid tre tiden. Solen skiner som sagt så ute kommer vi att vara hela dagen :)

Ha en underbar dag!
                                                                                                                                                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0