Snow white and the huntsman.

God afton!!
Sitter hemma hos Lisa, sista kvällen här i Göteborg. Förtillfället kikar vi på fotboll och dricker en corona med lime, är det semester så är det =)
Dagen har varit bra, tagit allt i lugn takt och bara njutit av sista dagen. Åkte ner till stan i förmiddags när vi fått i oss lite frukost. Mötte upp en kompis till Lisa och satte oss på ett mysigt litet fik. Jösses vilka pris skillnader det är i storstan mot hemma i min lilla by. En kaffe 27 kr och en liten choklad boll 26 kr. Dock känns det som det är lite högre standard än hemma. Kaffet smakade iaf väldigt gott så var värt varenda krona.
Gick sedan på stan IGEN, haha gått på stan i tre dagar men ändå knappt hunnit med alla affärer. Kände mig nöjd med det jag köpt så idag gick vi mest o kollade runt, blev trots allt att jag köpte en gosig tröja till Oliwer och så tog jag mig även ork till att pröva bh. Har skjutit fram det och tänkt jag ska strunta i det för det är de tråkigaste jag vet. Speciellt när man knappt har något kvar längre att fylla ut bhn med...=P "det ska synas att man fött barn" vet jag inte riktigt om jag håller med om. Dock var det självklart helt värt det.
Timmarna sprang i väg och vid fyra satt vi oss på en thai resturang där vi njöt av god mat innan vi tog en promenad till berga kungen (bio). Halv sex var det nämligen dax att kika på Snow white and the huntsman. Den var helt okej =) efter bion hade vi väl egentligen tänkt att kanske dra oss ut på något galejj men vädret gör ju att man inte är lika sugen på det. Har varit svin kallt i dag och blåst en hel del. Jag hade ju hoppats att det skulle vara toppen väder när jag va här! iaf någon av dagarna, så man kunde sitta på en mysig uteservering med solbrillor och käka lite tapas, dricka rosé och njuta av värme och sol. Istället bestämde vi oss för att dissa den idén pga av vädret och även pga av att man blev seg och uppsvälld efter allt godis på bion :)
Sååå nu sitter vi som sagt hemma i mjukis kläder och bara päser.
I morgon åker vi båda hem till Mariestad, syrran ska med hem och träffa mamma o pappa och bli firad av dom. ååååhhh vad jag längtar tills jag får träffa Oliwer i morgon :D:D Ska bli helt underbart. Så här länge har jag aldrig varit utan honom...usch och hans pappa har det såhär varje vecka eftersom han jobbar ute. Saknasaknasaknasakna!!!! Hela helgen kommer alltså bestå av mys mys och åter mys. Blir att hänga hos mamma och pappa både i morgon kväll och lördag kväll. Äta god mat och bara umgås med familjen <3
Ne nu ska jag ta och vara lite social mot syrran.
Ha en bra kväll!
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0