Perfekt avslut på en perfekt dag.


Min & Oliwers dag har inte kunnat vara annat än perfekt.

Som avslut på denna dag har jag haft lite "hemma spa".
Lagt hårinpackning, gjort ansiktsmask, skrubbat mig från
topp till tå med handskar och peeling kräm., ätit choklad,
smuttat på ett glas rött och lyssnat på gamla ballader...
allt detta i ett varmt doftande bubbel bad. heeeeeeelt underbart...
Detta ska jag göra oftare! Det var verkligen avslappnande..
Kommer sova som en prinsessa i natt, pricken över i:t är att jag
oxå har renbäddade lakan =) Finns det något skönare än det?

Meeen först måååste jag bara se ett true blood avsnitt..
Alexander...ooh my good...han spelar sin roll bra...
Kommer sova ännu bättre efter det ögongodiset..haha.





Goder natten.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Kul att du är så såld på serien! ;)

2012-06-07 @ 09:51:23
URL: http://miblo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0