Nu blir det film mys!

 
Lill prinsen har lagt sig och jag ska mysa ner mig i soffan med täcke & kuddar och sätta på en film!
Ska bli så skönt att krypa ner å slappa och höra regnet utanför. Plusset i kanten är att jag både har
popcorn, pepsi och turkisk peppar. Ingen mysig film kväll utan gottigheter, inte sant :)
Tända ljus är också ett måste!
 
 
 
 
Antar att många av er tittat på film hela dagen..har ni några bra tips?
 
 
Jag ska se den här
 
 
Filmen är baserad på boken med samma namn från 1847 av Charlotte Brontë.
 
Jane, som har förlorat båda sina föräldrar tvingas bo hos kärlekslösa släktingar som till slut lämnar bort henne till ett barnhem. Efter flera år på hemmet är hon redo att träda i tjänst som guvernant. Hon får ett arbete på Thornfield Hall, hos den mystiske Mr. Rochester. Inom kort har han vunnit Janes hjärta, och hennes kärlek är besvarad. Men allt är inte som Jane tror och Mr. Rochester gömmer en mörk hemlighet.
 
Kan detta vara något att ha tro? Återstår att se! Hoppas ni haft en bra dag och får en mysig kväll.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0