mitt klant arsle som inte kan hålla ordning på saker.....


God kväll!

Dagen har varit bra, solen har varit framme hele tiden dock har det blåst och inte varit så jätte varmt tycker jag. Både jag & Micke har ju semester denna vecka och båda vill ju såklart hitta på saker med Oliwer, så vi bestämde oss för att göra något ihop idag. Åkte till Tibro när vi käkat lite lunch. Va på mini zoo som finns där. Va inte så mkt djur som jag trodde men det fanns kaniner, getter, får, grisar fåglar & marsvin. Man fick gå in till alla djuren å klappa dom. Oliwer blev heeelt förälskad i kaninerna. Han gosade och klappade som tusan :) Dom va så tama och snälla, bara låg där & njöt i solen. Helt klart en lyckad idé vi kom på!

Sen tog vi en promenad runt "stan". Av någon anledning hade jag fått för mig att Tibro var större än Mariestad men där hade jag ju tänkt väldigt konstigt. Fanns ett systembolag, ica & ett apotek...typ. Så det var inte mkt att hänga i granen. Efter ett tag vart vi iaf hungriga så vi drog till ett pizza ställe där Micke lovade stora pizzor. Och om dom var stora....herregud. Fick en chock när hon kom in med pizzan jag och Oliwer skulle dela på. Visste inte vart jag skulle börja. Sjukt goda pizzor var det iaf! Mätta i magen och nöjda gick vi först in en sväng på leksaks lagret innan vi tog bilen hem. Köpte lite kritor och block till Oliwer. Han är allt en konstnär min älskade son. Har så mkt fina teckningar på dörren i sitt rum :)

Väl hemma i Mariestad så tog vi en sväng förbi Oliwers farmor där det bjöds på kaffe, glass med choklad & cola sås och blåbärs mazariner. Fy tusan alltså va mätt jag är fortfarande...efter ett trevligt besök blev det en sväng till oxen för att köpa kaffe och sen hem. Upptäckte till min förskräckelse att jag inte hittade min kamera. Spårlöst borta..:( jag som tog massa kort förut på Oliwer med alla djur :( fan oxå. Ingen aning om vart den där. Inte på pizzerian iaf. Måste glömt den på zoot? Ringde förut men då var det ju stängt. Får pröva i morgon. Helvetes jävla skit!!!!!! Tråkigt nu kunde jag inte lägga upp några bilder från dagen här på bloggen...men men...hoppas den kommer till rätta..hmm.

Nu har jag precis lagt Oliwer, själv ska jag lägga mig i soffan och kolla på en film som elinbouveng.blogg.se hade tipsat om. The lost valentine, får hoppas den är bra :)

Haft en bra dag fast nu är jag på lite grinigt humör pga kameran och pga att jag har sjuk mensvärk..slänga in värme kudden i micron och ta ett par alvedon så kanske det går över.

Ha en mysig kväll <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad tyckte du om filmen? Jag tjöt som en stucken gris när jag såg den, tyckte den var jättebra :)

2012-06-23 @ 19:04:08
Postat av: Elin

Vad tyckte du om filmen? Jag tjöt som en stucken gris när jag såg den, tyckte den var jättebra :)

2012-06-23 @ 19:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0