Kaos natt.


Jösses jag brukar ju sova som en stock men inte fasen har jag gjort det i natt!
Efter filmen som jag såg i går var slut strax efter halv tolv låg jag & vred och vände
mig hur länge som helst. Mitt i allt vart jag hungrig och låg och velade fram och tillbaka
om jag skulle gå upp och göra mackor. Sen vart jag kissenödig, törstig å fan vet allt.
Somnade väl runt ett men vakna halv tre av världens mardröm. Gick upp och kissade igen
och sedan lyckades jag väl somna om efter en halv timme. Halv sex hör jag Oliwer ropa
från sitt rum, pigg & vaken?! Men som tur va somnade han om hos mig och vaknade igen
vid halv åtta, inte för att jag va piggare då men =P Satte på tvn där dom visade lilla
sjöjungfrun så det fick Oliwer bliga på...han ser aldrig på tv eller film men på morgonen
ibland när man behöver snooza så får man göra undantag. Han tyckte iaf det var skönt för
han gosade in sig som tusan hos mig. Gick upp strax efter åtta ch gjorde i ordning frulle!

Blev hemmagjort knäckebröd med makrill och avokado, mums! Ägg & fil med flingor blev det
till Oliwer. Nu sitter jag här & häver i mig kaffe för att piggna till :) har bokat tvätt tid
så vi ska strax klä på oss och gå bort till tvätt stugan. Oliwer har så mkt nya tshirts med
starka färger så dom vill jag gärna tvätta separat.  Villervalla har fått sååå mkt fina sommar
kläder, hittade en villervalla butik i Göteborg, jösses vad mkt snyggt! Bla köpte jag
melon tröjan som ni kanske såg Oliwer hade på sig igår, döö söt ju :)

Neee borsta gaddarna strax å ta tag i dagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0