Härliga söndag utan måndags ångest.


God afton!

Dagen har varit toppen faktiskt, jag & Oliwer tvättade och donade på förmiddagen sen slockna vi båda två efter lunch...behövdes efter den dåliga sömnen jag fick i natt. När vi vaknat så tog vi en promenad bort till Lina, solen kikade fram så vi fick en riktig härlig lång promenad. Väl framme så blev det kaffe och Oliwer käka mellis..Frida va även här, super trevligt då jag inte träffat henne på evigheter! Efter en stund bestämde vi oss för att trotsa vädret och ta en promenad ner till oxen för att handla lite gottigheter till kvällsmaten. Vi hade tur och klarade oss undan regnskurar och solen va minsann framme hela vägen till stan =)

Vägen hem va ju inte lika trevlig då jag hade sådan fruktansvärd sko skvav av mina nya skor så jag fick halta hela vägen =P Va helt underbart att få sparka av sig skorna när vi väl kommit hem kan jag säga..

Frida åkte och träna en sväng och när hon kommit tillbaka hade jag & Lina maten klar. Blev grillad vitlöks marinerad fläskfilé, grillad hallumi, två olika såser och en stor sallad med avokado, oliver, tomat, paprika, gurka, lök och olika sallads blad. Vart super gott. Man blir sådär lagom mätt när man inte har potatis till utan bara sallad. Även Oliwer smaska i sig som bare den. Han är som sin mamma, äter precis allt. Det är så skönt att man aldrig behöver tänka på att laga något annat till honom när man blir bortbjuden osv. Kvittar om det serveras skaldjurs soppa eller korv & mos han äter minsann och säger mmmmmmmmm till det som erbjuds.

Efter maten har vi nu legat i soffan & myst, och nu kom precis Micke och tog med sig Oliwer hem och skulle lägga honom. Jag själv ska sova här i natt, så nu har vi plockat fram natur godis och ska se en film.

I morgon tänkte jag gå förbi solariet på vägen hem och sen får jag se vad jag & lillgrodan hittar på i morgon, helt underbart skönt att inte behöva planera dagen utan ta den som den kommer utan jobb & dagis tider att passa =))

Hoppas ni haft en lika härlig söndag som mig.




Kommentarer
Postat av: Elin

Har helt missat att du bloggar igen gumman!! Dags att uppdatera sig på all text :) <3

2012-06-18 @ 08:56:35
URL: http://elinbouveng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0