Eran favorit?

 
Loka har ju så himla mycket olika smaker. Jag har prövat jordgubb lakrits i den nyaste smak serien mash-ups och jag är helt såld! Jädrar vad god den är. Finns även päron & pitanga och banan & kiwano. Dom har jag dock inte testat. Dom kom ju för ett bra tagsen men det är inte förens nu jag testade en av dom.
 
Vilken är eran favorit eller vilket smak skulle ni vilja ha på mineralvatten? :)
 
 
 
Kommer ni föresten ihåg shio dryckerna & vanilla coke?? Fy sjutton vad jag blev
sur när dom slutade sälja det! Sjukt gott.
 
 
 
Vilken är eran favvo när det gäller marabous choklad?
 
Jag gillar allihopa men har perioder när jag alltid köper samma.
Denna hittar man just nu hemma i godis skafferiet. Muums!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0