En helt fantastisk dag med sol & bad!

 
Hejsan!
 
Dagen har ju inte kunnat vara annat än toppen med detta väder. Jag och Oliwer gick ut direkt när vi vaknade och tog en långpromenad och lekte i lekparken. När vi precis kommit hem och tänkte börja med lunchen så ringde Gika och kom med den briljanta idén att vi skulle åka ner till ekuddens bassänger. Så jag & Oliwer rusade in och packade i ordning badväska + leksaker och hämtade upp Gika. Behöver jag säga att Oliwer blev precis överlycklig när vi kom dit? Baaaaaaaaaaaaaaaada baaaaaaaaada skrek han så hela ekudden hörde honom :)
 
Eftersom vi inte hann med någon lunch hemma så köpte vi pan pizza i kiosken som Oliwer gluffsa i sig så snabbt han bara kunde så att han skulle få bada någon gång :)
 
 
Lycklig unge?? =))
 
 
 
 
 
 
 
 
Skönt och vila lite i Gikas knä
 
 
Vi hade verkligen en super mysig dag, barnbassängen var perfekt för Oliwer för han kunde knalla runt där och även sitta ner utan att det var för djupt. Jag och Gika satt på kanten och solade oss :) Han hade ett leende på läpparna hela tiden och skrattade och busade som en tok. Ända gången han var uppe ur vattnet var när han tog en sov stund i vagnen och när vi åt glass. Sen var det raka vägen ner i plurret igen! Efter flera timmar av bad så va hans läppar nästan blå och han skakade när han kom upp ur vattnet, så då fick han gosa sig in i morgonrocken och mysa på filten. Fast han frös så fortsatte han att peka på bassängen och vråla baaada. Haha. Vi va allt trötta alla tre när klockan helt plötsligt var fyra. Gika var precis knallröd och jag började bli vrålhungrig så då packade vi ihop våra saker och åkte hem.
 
När vi kom hem lagade vi spagetti & köttfärssås och guud så gott det var! Slank även ner en kopp kaffe efteråt och lite jordgubbspaj från gårdagen. Kanske inte va så super smart att äta så mycket eftersom jag skulle ut och springa. Efter en halvtimmes vila drog jag mig ut i spåret, och det var lagom segt i början kan jag lova. Men jag klarade mig utan håll men därimot så fick jag skit ont i magen när jag kommit hem :/ Är lite bättre nu iaf!
 
Dax att natta en liten tröttis som är precis knallröd i ögonen. Inte konstigt att han är trött som han har hållit igång idag =)
 
Jag ska lägga mig i soffan och inte röra mig ur fläcken, sätta på en film & bara slappa!
 
Hoppas ni haft en lika bra dag som vi haft :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0