Vilket fynd!

 
Som jag skrev i går kväll så hittade jag ju ett paket i brevlådan när jag kom hem. Det visades sig innehålla ett present kort på veromoda. Så innan jag började jobba idag knallade jag självklart in där för att se om jag kunde hitta något. Och där hängde den! En grön lång klänning som bara ropade "prova mig" !!. Har prövat så många lång klänningar men som ni hör på namnet har dom inte passat mig. Jag är inte lång eller har långa snygga ben. Men jag gav klänningen ett försök. Och om den passade! P E R F E KT. Och helt underbart skön! Och vad kostade den? 130 spänn! Det billiga priset gjorde att jag även hade råd med en snygg kofta till :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0