Vilken besvikelse.

 
Inna Micke skulle åka till Norge skulle han ta med någon mat hem till oss, att ställa mig och laga något var det sista jag kände för. Va så sjukt sugen på thai mat! Så han åkte till sin thai för att köpa dom två rätterna vi alltid köper, kyckling satay med jordnötsås & pad thai. Men tydligen hade sin thai sommarstängt på söndagar så då fick vi köpa från asian palace, vilket vi aldrig gjort innan. Och det var första och sista gången kan jag säga. Såg direkt när jag öppna lådorna att det inte alls likna det som vi brukar köpa. Kycklingen var smaklös & torr, nudlarna va överkokta och låg i någon flötig sörja med lite morot & lökstänger, räkorna var inte genom varma och inte riset häller. Även Oliwer rynka på näsan och satt mest och petade i maten. Ne fy sjutton vilken besvikelse när man satt här hemma och saliven nästan rann ur käften, så sugen man var!
 
Nu har jag ätit mig mätt på godis istället framför en film, såg obsessed, helt okej :))
 
 

Derek Charles är en hårt arbetande man. Han är anställd som kapitalförvaltare och är lyckligt gift med Sharon Charles. Tillsammans har de sonen Kyle. En dag får Derek en ny kollega - Lisa Sheridan. Hon blir attraherad av Derek och försöker förföra honom, men det går inte. Lisa blir besatt och vill nu förstöra mellan Sharon och Derek till vilket pris som helst.

Ne nu måste jag krypa ner i sängahalmen så jag är människa i morgon.

God natt på er!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den filmen är så frustrerande. Man blir ju galen på psykobruden :p

Svar: ja visst är den,sånna filmer får man panik på =P
malpe.blogg.se

2012-07-02 @ 12:48:12
URL: http://marr0s.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0