trötters tös...

 
 
Mätt i magen och trött sitter jag nu här vid dumburken en stund. Ikväll får det banne mig bli sängen tidigt, ögonlocken riktigt hänger på mig och jag jäspar stup i kvarten!
 
Dagen startade 07:15 då Oliwer tyckte det var dax att gå upp :) Kl tio tog vi oss ner mot stan för att möta Karolina & Inez på lundstet för en frukost dejt :) Åt en god kyckling baguett och så satt vi och tjöta en stund innan jag lämnade Oliwer till Micke för att jag skulle gå och jobba.
 
 
Har gått jätte fort att jobba idag, när jag slutade så tog jag med Oliwer till torget där vi satte oss vid fontänen och mumsade glass innan vi begav oss hemåt =)
 
 
Micke kom sedan hem och var med Oliwer så jag kunde dra till spåret och springa. Fy fan vilken springtur...kändes som jag hade bly i skorna och det var så jävla svettigt & jobbigt! Hade blodsmak i munnen och mjölksyran kom smygandes. Men jag tog mig runt hela rundan och det var förbannat skönt när man kommit hem och tagit en dusch =) Man blir sådär härligt trött i kroppen efter en löprunda. Innan Micke åkte hem så lagade han mat till oss, färsk pasta & ungsbakad lax med pesto & fetaost, och lite rödlök på toppen! Jag var vrålhungrig och maten var jätte god så jag åt hur mycket som helst, Oliwer tyckte oxå det var jätte gott, även han tog två potioner :)
 
 
Nee mycket mer orkar jag inte skriva idag, nu ska jag borsta gaddarna sedan krypa ner under täcket och slö titta på teven en stund innan jag välkommnar John Blund.
 
Natti natti
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0