Tropisk värme :)

 
Hej på er!
 
Lika varmt och härligt idag :) Dagen började med att Oliwer ville upp redan halv sju, har inte hört till vanligheten den senaste tiden utan han har iaf sovit till åtta sista tiden. Men lite kaffe så hade jag piggnat till :) Åkte till dagis vid tio för att ha utvecklings samtal med hans "ansvars fröken". Var bara posetiva saker :) äter bra, sover bra, alltid glad, framåt & börjat prata något enormt. Kul att höra att det bara finns posetiva saker att säga om lillprinsen :) Efter att vi haft samtalet åkte jag ner till jobbet där jag hann sätta mig med en macka & kaffe innan det var dax att jobba. Eller jobba å jobba...varit jätte lugnt idag. Alla hänger väl på stranden kan jag tro. Så blev mycket tjöt och kaffe drickande med Anna hela dagen.
 
När klockan slagit fem så cyklade jag och hämtade Oliwer, sedan cyklade vi till hamnen där vi mötte Marre & Elin. Härligt att få vara ute en stund och inte åka hem, laga mat å sitta inne. Så det fick bli hamburge tallrik till kvällsmat. Oliwer satt mest och slevade i sig all ketchup :S Eftersom jag lovat han glass och det var det ända han pratade om hela vägen ner till hamnen så blev det självklart lite blåbärs glass till efterrätt :)
 
 
"mamma smaka osså"
 
 
 
 
Fina tjejer!
 
 
 
Efter en trevlig stund i hamnen så var det dax för Marre att åka hem till Skövde så då åkte jag & Oliwer hemåt. Fick bli ett bad för Oliwer även ikväll, han var så svettig och alldeles kladdig av all solkräm han haft på sig under dagen. När han satt där och plaska så säger han "bajsa toa". Så då fick jag lyfta upp han så han fick bajsa på toaletten. Helnöjd var han när han var klar :) Förut har han bara kissat så detta var första gången :)
 
Nu ska jag sätta mig i soffan och invänta en film som börjar klockan nio på 7:an. Den heter "Notes on a scandal". Får hoppas den är bra :) Första ska jag ta och göra mig lite bubbel vatten, sjukt törstig!
 
Hade fint

Kommentarer
Postat av: Frida axelsson

Vilken fin bild på dej och oliwer, du är vacker

Svar: ja ja tycker den blev jätte fin :) tack vännen, du är med vacker!
malpe.blogg.se

2012-07-05 @ 23:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0