Toppen dag!

 
Hej på er!
 
Hoppas eran dag varit bra, min har faktiskt varit toppen =)) När jag & Oliwer vaknat i morrse så tog jag en lång härlig dusch och sedan åt vi en riktig mysfrukost! Sedan gick vi till lekparken och hann även med ett besök hos Gika. Vid halv tolv åkte tog vi bilen till Kristinehamn för att hälsa på Elin. Va lagom tid att åka så Oliwer kunde få sova en stund, och han sten sov hela vägen.
 
Väl framme bjöd Elin på kaffe, vanilj bullar & kex. Satt och pratade igenom allt vi behövde uppdatera oss om sedan sist vi sågs, va ju ett tagsedan. Ogillar att vi bor i olika städer men samtidigt är det ju inte långt att åka och när vi väl ses känns det som igår. Efter lite gott fika så satte vi Oliwer i vagnen och tog med Chanel ut på en promenad. Va jätte härligt väder i Kristinehamn, varmt, skönt & solen lyste hela tiden :) Vi knallade runt här och var å stannade även på en lekpark och njöt i gräset medans Oliwer härjade runt :)
 
 
 
Chanel låg & flåsa, vet inte om hon njöt lika mycket som oss av solen =P
 
 
 
 
 
Efter att vi varit ute och promenerat en lång stund så kurrade våra magar ordentligt. När vi kommit hem igen så sprang Oliwer direkt till Elins vinbärs buskar där han blev kvar en stund =P
 
 
Sedan startade vi grillen, det blev grillad fläskfilé, majskolvar, champinjoner, en god sallad, två olika såser och små färskpotatisar som vi hade hela i ugnen med skal och allt. Blev jätte gott! Och om vi åt, jösses! Oliwer älskar majs så han glufsade i sig en hel majskolv på ett kick.
 
 
 
 
Oliwer tyckte Elins blommor behövde vatten :)
 
 
Pussa Chanel :)
 
 
Efter super god mat & en kopp kaffe på det så var klockan helt plötsligt sex, så då packade jag & Oliwer ihop våra saker och åkte hemåt. Väl framme i stan fick det bli ett stopp på hemmakväll för att köpa mig en fet godis påse till kvällen. Och sedan försökte jag få tag i en promenad vän men Johanna var sjuk, Lina var inte hemma och Sophia spelade golf. Sedan hade jag inget batteri på telefonen och att gå själv och utan musik är inget vidare så då fick jag hoppa promenaden.
 
Nu ligger Oliwer i säng och jag ska lägga mig i soffan med min påse godis och kolla på en film som börjar kl nio. I morgon är det ny vecka vilket innebär jobb ända till fredag. Lördag är jag ledig :)
 
Hoppas ni haft en toppen helg och får en härlig kväll.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0