Thank god it´s friday!

 
Åhh vad skönt med fredag, vilken känsla att sluta kl fem och veta att man är ledig i morgon :D Jobbar ju oftast lördagar. Efter jobbet i dag så drog jag och solade sen hem och bytte om och vidare till spåret. Så nu kom jag precis ut ur duschen. Oliwer är hos Micke i helgen så här hemma är det lugnt och tyst, alldeles för lugnt och tyst... :( men jag får väl se till att försöka njuta av lite egentid, fast jag saknar lillgrodan redan. Något som iaf ska bli skönt är att jag kan sova huuur länge jag vill i morgon. Om det nu blir så länge =P När Oliwer sov en natt hos Micke i veckan så vaknade jag ändå kl sju fast jag inte hade en pigg son sm väckte mig och fast jag inte hade någon tid att passa. Klart kroppen är väl van, man har varit uppe med tuppen varje dag i två års tid nu, vare sig det är vardag eller helg så är inte sovmorgon något man är bortskämd med när man har barn.
 
Nu sitter jag som sagt ny duschad här viddatorn, tänktegöra mig ett fot bad och skrubba fötterna. Lina kommer upp om en stund med en påse natur godis och så ska vi ta ett glas vitt och bara myspysa.
 
I morgon ska det bli skönt att ta dagen som den kommer, på kvällen är det 25 års fest hemma hos Lina & Gottan. Så då blir det att slå klackarna i taket :) Skulle ju bli jätte fint väder på eftermiddagen så tror det kommer bli en toppen kväll. Sitta ute på altanen och dricka gott och hade trevligt :)
 
Ne om jag ska ta och ta tag i mina sunkiga fötter =P
 
Ha en mysig kväll!
 
UNDERBARA ÄLSKADE UNGE, om du visste hur mycket jag älskar D I G. Ända till månen och tillbaka <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0