Tänk vad tiden går...

 
Idag fyller "lilla" jag hela 25 år...jösses vad åren springer iväg.
 
Dagen började med att Oliwer gav sin mamma sovmorgon. Man tackar! Kanske var hans present till mig? =P Men någon frukost på sängen fick jag minsann inte, det fick jag fixa i ordning själv ;) Efter fukosten plingar det på dörren och där stod ett blomsterbud till mig från min faster, man & kusiner. Jätte fina blommor :)
 
 
Även av Sophia fick jag blommor, längsta buketten jag sett :) mega stor!
 
 
Annars har min födelsedag bestått av jobb, var endel att göra på jobbet så någon fika hans inte med. Precis innan jag sluta så kom Michelle till Ströget & av henne fick jag en söt liten blomma, tack tjejen!
 
Efter jobbet åkte jag & hämtade upp lilleman och så åkte vi raka vägen ut till Jutaviken där mamma, pappa, Mats, Noel, Anna, Kia & Kent var. Vi åt grillat kött med hemmagjord potatis sallad, sallad & kantareller. Mums!
 
 
 
Efter maten ville såklart barnen gå ner till vattnet. Blev en himla massa plaskande med kläderna på så Oliwer blev precis genom blöt =P en annan stod och huttra och var frusen men han ville helst klä av sig naken och hoppa i. "Naken iiis" (naken fis) ropa han och försökte dra av sig brallorna. Men klockan började bli mycket och det var dax att bege sig hemmåt så badet fick vi allt hoppa.
 
 
 
Nu kom vi nyligen hem och jag har precis bäddat ner Oliwer. Han hade absolut ingen lust att lägga sig så det blev en hel del tårar innan han slutligen somna. Men nu snarkas det gott i hans säng och jag själv ska lägga mig i soffan och kolla på Wallander-Blodsband som börjar kl 21:30. Men först ska jag öppna mitt paket som låg i brevlådan:) Från Oliwers faster med familj. Spännande!
 
Vi hörs imöra.
 
Kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis på födelsedagen! Vad roligt att hitta din blogg!
Kram Johanna Boström

Svar: Tackar :) kul att du hitta hit :)
malpe.blogg.se

2012-07-31 @ 00:01:39
URL: http://www.xn--johannabostrm-tmb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0