Soool underbara sol!

 
Hellooo =))
 
Vilket fantastiskt väder vi har idag! Dock blåser det lite kallt, men inte ett moln på himlen och solen ska lysa hela dagen lång, trodde aldrig jag skulle ha sådan tur på min lediga dag, regnar jämt när jag är ledig känns det som.
 
Gissa när jag vaknade i morrse? tror ni jag sov till 11 och bara hade det gött? nedå, jag vaknade halv sju!! Helt otroligt. Tror ni jag kunde somna om? Det kan jag tala om för er att det kunde jag inte. Va skit trött men hur jag än vände och vred mig så gick det inte. Låg iaf kvar och snoozade till klockan var nio. Sedan tog jag biken ner till oxen och köpte med mig nybakta frallor och drog hem till syrran & Mats. Noel sov hos mamma & pappa i natt så dom hade tagit sovmorgon, så vi hade en riktig mys frukost tillsammans. Dukade upp frallor, korv, bacon, äggröra, philadelphia ost, vanlig ost, avokado, tomater (sådana där bruna, har ni testat dom? såå jädra goda), två olika juicer & kaffe. Muuums vad gott det var!!
 
 
 
Efter en otroligt god frulle och ett antal koppar kaffe senare tog jag cykeln hemåt. Bytte om och drog sedan ut och sprang, när jag kom hem så körde jag mage & ryggövningar oxå så blev sammanlagt 1 timmes träning. Riktigt skönt! Har nu precis tagit en dusch och ska ta och måla naglarna. Kl tre ska jag & Johanna hem till Knodden, han skulle bjuda på mat innan vi ska vidare hem till Lina & Gottan vid fem. Ska bli spännande att se vad "mästerkocken" fixat. Han snackade om Gös?!.
 
Hoppas ni alla har en toppen dag i solen så hörs vi i morgon!
 
Kram på er
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mich

Ha så skoj ikväll :D

2012-07-21 @ 14:17:37
URL: http://miblo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0