Skallebanken är ett faktum...

 
 
God morgon, god förmiddag, eller god eftermiddag...välj själva. Jag skulle nog helst vilja säga god natt =P.
 
I går började vi ju "förfesten" hos knodden redan kl tre, Jag, Johanna, Knodden & Erik. Lyssnade på musik, tog en öl och åt mat som Knodden lagat :) Mycket gott! Efter ett x antal klädbyten och efter att jag fått platta håret i en timme så drog vi vidare till Lina. Varför jag plattade håret i en timme var för att Johanna lockade mitt hår men efter en halvtimme fick jag för mig att det inte var fint?! Så Johannas kämpade med lockarna var helt förgäves :P Kan ju säga att det inte var lätt att platta ur, 10 liter hårspray med. Knodden & Erik bara suckade åt oss =P
 
Hos Lina var det uppdukat med bål och snacks och vi satt ute på deras mysiga altan. Vi körde music quiz, dansade, drack gott, grillade korv, endel badade, vi skrattade och hade det helt toppen faktiskt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vid tolv fick jag & Johanna för oss att vi ville gå ut, så hon skjutsade mig på cykeln ner till stan, nära döden upplevelse kan jag ju säga. Gick till kg5 där vi frågade i entren om det var mycket folk, och det skulle det ju tydligen vara men det var det inte. Och vi kände ingen! Så himla onödigt att gå ut när det var så trevligt hos Lina. Att man inte lär sig! Vi var inne i ca 20 minuter sen tackade vi för oss. Tänkte dragit tillbaka till Lina men fick inte tag i någon för dom hade legat i polen. Så jag tog cykeln hem i stället och vid halv två låg jag nerbäddad. Skönt ändå att komma hem i tid!
 
Nu på morgonen har jag inte gjort något bara legat i soffan, gjorde mig en stor tallrik bacon & äggröra till frukost. Bra när man är bakis! Som tur är mår jag rätt okej, lite ont i huvudet bara men annars är det rätt lugnt.
 
Nu behöver jag komma ut i friska luften känner jag, är ju molnigt ute men skulle nog klarna upp lite snart tror jag? Micke & Oliwer ska åka till bassängerna så tänkte att jag hänger med dit. Saknar lill grodan såå mycket! Han tycker nog det är kul att plaska trots det inte är skinande sol.
 
Ikväll tänker jag dra till rattugglan och köpa mig en fet godis påse! Ligga i soffan och ha moffar kväll :)
 
Hade fint!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0